20 Ocak 2012 Cuma

Kereviz Salatası





Soğuk kış günlerinde severek tüketilen bir salata...
Salatanın her türlüsüne bayılıyorum bu da onlardan biri...

MALZEMELER
1 küçük kereviz
Yoğurt
Mayonez
Sarımsak
Tuz

YAPILIŞI
Kerevizleri yıkadıktan sonra rendenin kalın tarafı ile rendeliyoruz...
İçine arzuya göre oranlayarak mayonez ve yoğurdumuzu ekliyoruz... Mayonez yoğurda oranla yarı yarıya olursa hem içinizi baymaz hem de kalori yönünden bir bombaya dönüşmez :) 
Sarmısağımızı da ekledikten sonra hayal gücümüze göre süslüyoruz... 
Ben süslemek için kırmızı toz biber, ceviz ve çörek otu kullandım...

Afiyet olsun...


1 yorum:

bırtutamkekik dedi ki...

merhabalar:)
ne hoş ne leziz bir sayfa bu böyle..
emeklerinize sağlık..
seve seve izleyiciniz oldum bile..
bende sizi bekliyorum sayfama.
gönül dolusu sevgilerimle..
:)